POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE ZOYA SLOVENIJA
§1
Splošne določbe
1. Spletna trgovina [v nadaljevanju „Trgovina"] opravlja prodajo na drobno preko interneta, na podlagi tega pravilnika [v nadaljevanju „Pravilnik”].
2. Lastnik trgovine je: ZOYA GROUP SP. Z O.O. s sedežem v Poljska, 80-755 Gdansk, Szafarnia 11 / F8, KRS 0000876118, REGON 387816925, davčno številko PL583-341-62-99, BDO 000510768, elektronski naslov: info@zoyafashion.si.
3. Pravilnik je sestavni del prodajne pogodbe, sklenjene s stranko.
4. Pogoj za sklenitev kupoprodajne pogodbe je sprejem Pravil s strani Kupca.
5. Cene v trgovini so bruto cene (z DDV).
6. Blago, ki je na voljo v trgovini, je brez fizičnih in pravnih napak.
§2
Naročila
1. Naročila lahko oddate na naslednji način:
a) prek obrazca, ki je na voljo na spletni strani trgovine,
b) po elektronski pošti na naslov, ki je na voljo na spletni strani trgovine,
c) po telefonu na številke, namenjene oddaji naročila, dostopne na spletni strani trgovine v zavihku Kontakt.
2. Pogoj za izpolnitev pogodbe je, da stranka posreduje podatke, ki omogočajo preverjanje stranke in prejemnika blaga. Trgovina potrdi sprejem naročila po elektronski pošti ali po telefonu. Trgovina ima pravico zavrniti sprejem naročila, omejiti način plačila ali zahtevati predplačilo, če naročilo vzbuja utemeljen dvom o resničnosti in zanesljivosti posredovanih podatkov ali načina plačila.
3. Stranki zavezujejo podatki, ki so v trenutku oddaje naročila objavljeni na spletni strani trgovine ob kupljenem blagu, in sicer: cena, lastnosti izdelka, njegove lastnosti, elementi, ki jih vsebuje komplet, datum in način dostave.
4. Informacije na spletni strani trgovine ne predstavljajo ponudbe v smislu civilnega zakonika. Z oddajo naročila kupec poda ponudbo za nakup določenega izdelka. Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko kupec potrdi naročilo s klikom na potrditveno povezavo v e-poštnem sporočilu, ki ga trgovina pošlje kupcu.
§3
Plačilo
1. Kupec lahko izbere načine plačila, ki so navedeni v zavihku Načini plačila.
2. Cene pošiljanja so navedene v ceniku dostave.
3. Pogoj za prepustitev blaga je plačilo blaga in pošiljka.
§4
Pošiljanje blaga
1. Naročeno blago pošlje Trgovina preko dostavnih podjetij (npr. Pošta Slovenije ali DPD, GLS kurir).
2. V primeru plačila s plačilno kartico se datum zaključka naročila šteje od trenutka pozitivne avtorizacije transakcije.
3. V primeru plačila, ki ni plačilo po povzetju, se datum pošiljanja podaljša za čas med oddajo naročila in datumom, ko je plačilo nakazano na bančni račun trgovine.
§5
Pritožbe
1. Podlaga za sprejem reklamacije je predložitev kupca dokazila o nakupu blaga (fiskalni račun ali DDV račun).
2. V primeru neskladnosti blaga s pogodbo mora kupec blago z napako skupaj z opisom neskladnosti poslati nazaj v Trgovino.
3. Trgovina bo na reklamacijo kupca odgovorila v 14 delovnih dneh od trenutka vračila blaga skupaj z opisom neskladnosti. Če je za preverjanje neskladnosti potrebno posvetovanje s strokovnjakom ali predstavnikom proizvajalca blaga, se rok za odgovor Trgovini podaljša za čas, ko Trgovina prejme takšno mnenje.
4. Kadar uveljavljanje upravičene reklamacije vključuje pošiljanje novega izdelka Kupcu ali odpravo neskladnosti, krije stroške dostave Trgovina.
5. Posamezne nastavitve računalnika in monitorja kupca, ki povzročajo napačen ali popačen prikaz podatkov o blagu (npr. barve), ne morejo biti podlaga za reklamacijo.
§6
Pravica do odstopa od pogodbe
1. V skladu z Zakonom o varstvu določenih pravic potrošnikov in odgovornosti za škodo, povzročeno z nevarnim blagom z dne 02.03.2000, ima kupec pravico do odstopa od pogodbe.
2. Pravica do odstopa od pogodbe velja, če kupec v 14 dneh od prevzema blaga posreduje Trgovini izjavo o odstopu od pogodbe.
3. Kupec vrne blago v Trgovino v 14 dneh od oddane izjave o odstopu od pogodbe. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, tudi popolno, v originalni embalaži in brez znakov uporabe. Stroške pošiljanja nosi kupec.4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. Trgovina v 14 dneh od pregleda blaga kupcu vrne vplačani znesek, zmanjšan za stroške pogodbe. Stranka mora navesti številko bančnega računa, na katerega želi nakazati vračilo. V primeru plačila s plačilno kartico se vračilo izvede na kartico. V primeru potrebe po vračilu sredstev za transakcijo, ki jo je kupec opravil s plačilno kartico, prodajalec vrne denar na bančni račun, ki je pripisan plačilni kartici naročnika.
6. V primeru, da stranka krši pogoje iz 2. in 3. odstavka zgoraj, je izjava o odstopu neveljavna, blaga ni mogoče vrniti in trgovina ne vrne kupcu plačanega zneska.
7. Pravice do odstopa stranka nima v primerih, navedenih v čl. 10 sekund 3 akta, določenega v odd. 1 zgoraj, to je v obsegu:
a) opravljanje storitev začeto s soglasjem naročnika pred potekom odstopnega roka (velja za opravljanje storitev, ne za prodajo blaga),
b) zvočne in vizualne posnetke ter posnete na IT nosilce podatkov, potem ko je stranka odstranila njihovo originalno embalažo,
c) pogodbe o prejemkih, pri katerih je cena ali plačilo odvisno izključno od gibanja cen na finančnem trgu,
d) storitve z lastnostmi, ki jih je stranka navedla v naročilu, ki ga je oddala sama ali v tesni povezavi z njeno osebo,
e) storitve, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti ali se njihov predmet hitro pokvari,
f) dostava tiska,
g) storitve iger na srečo.
§7
Varovanje zasebnosti
1. Kupec se z oddajo naročila strinja z obdelavo njegovih osebnih podatkov izključno za namene izpolnitve naročila.
2. Stranka lahko izrazi tudi ločeno soglasje za prejemanje oglasnih in promocijskih materialov iz trgovine, vključno s komercialnimi novicami.
3. Stranka ima pravico vpogleda v svoje podatke in jih popraviti ter zahtevati izbris.
§8
Intelektualna lastnina
Prepovedana je uporaba kakršnega koli gradiva, objavljenega na spletni strani trgovine (vključno s fotografijami in opisi blaga), brez pisnega soglasja trgovine.
§9
Začetek veljavnosti in spremembe pravilnika
1. Pravilnik začne veljati z dnem objave na spletni strani Trgovine.
2. Trgovina si pridržuje pravico do sprememb Pravilnika, ki začne veljati z dnem objave na spletni strani Trgovine. Za pogodbe, sklenjene pred spremembo Pravilnika, velja različica Pravilnika, ki velja na dan oddaje naročila s strani stranke.
Če imate kakršna koli vprašanja ali skrbi, se obrnite na nas.
Posadka trgovine
ZOYA Fashion - obleke za punčke, otroške obleke, otroške obleke za posebne priložnosti, obleke za obhajilo, obleke za krst, otroske obleke, obleke za dekleta, elegantne obleke za otroke.