Pritožbe

Trudimo se, da zagotovimo takojšnjo obravnavo vseh pritožb.

Opis pritožbenega postopka:

  1. Pritožbe v zvezi s sklenjeno pogodbo lahko kupec poda na elektronski naslov info@zoyafashion.si.

     

  2. Pravilno oddana reklamacija mora vsebovati najmanj: ime, priimek, elektronski naslov kupca, datum sklenitve pogodbe, ki je podlaga za reklamacijo, predmet reklamacije, navedbo zahteve kupca, vse okoliščine, ki utemeljujejo. 

     

  3. Če je treba podatke ali informacije, navedene v reklamaciji, dopolniti, pred obravnavo reklamacije Trgovina naproša vlagatelja reklamacije, da jo dopolni v navedenem obsegu.

     

  4. Trgovina bo na reklamacijo odgovorila nemudoma od dneva njenega prejema v pravilni obliki. Odgovor na reklamacijo se pošlje na elektronski naslov, ki ga je posredoval kupec, ali na klasični poštni naslov.

     

  5. Kadar uveljavljanje upravičene reklamacije vključuje pošiljanje novega izdelka Kupcu ali odpravo neskladnosti, krije stroške dostave Trgovina.

     

Če imate kakršna koli vprašanja ali skrbi, se obrnite na nas.

Posadka trgovine

ZOYA Fashion - obleke za punčke, otroške obleke, otroške obleke za posebne priložnosti, obleke za obhajilo, obleke za krst, otroske obleke, obleke za dekleta, elegantne obleke za otroke.

navzgor
Shop is in view mode
Oglejte si celotno različico spletnega mesta
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.